pénztárca kímélő megoldások

MyMusic.hu hírek  Szórakozás

2014. augusztus 21, csütörtök

17:15  A Papa Roach működött Zamárdiban - Strand 1. nap [18 óra 26 perce]
  A Strand Fesztivál első napján egy rövid és nem túl látványos tűzijátékot követően lépett színpadra a Papa Roach. És ha a tűzijáték nem is, de ez a koncert megkoronázta az augusztus 20-át.
15:15  Lazulás a Strandon - 1. nap [20 óra 26 perce]
  A Strand Fesztivál első délutánjába a Cloud9+, a Mary Popkids, Deniz és a Tankcsapda fért bele. Egész jó line-up, de engem ekkor még nem csapott meg a fesztivál feeling. Sőt, leginkább a Balaton nyűgözött le.
14:15  Minden kezdet nehéz - Strand Fesztivál 1. nap [21 óra 26 perce]
  A Strand Fesztivál első napján olyan sor várakozott a bejutásra, ami a rutinosabb fesztiválozókat rögtön a dugi piák kibontására sarkallta. A résztvevők már a reggeli vonatokkal megérkeztek, de a kapunyitásra délig kellett várni. Délutánra azonban eltűnt az eső és megnyitott a Strand!
13:15  Betiltották a The Trousers lemezborítóját [22 óra 26 perce]
  Különös botrányba keveredett a Kőváry Zoltán vezérelte The Trousers zenekar, történt ugyanis, hogy több nemzetközi digitális forgalmazó, mint például az iTunes betiltotta a banda új EP-jének a lemezborítóját. Szerintetek jogos a tiltás?
11:15  STRAND - Nagyon Zene online [1 napja]
  Aki valamilyen okból kifolyólag nem lesz a hétvégén Zamárdiban, még nem maradt le semmiről. A koncertek javát, a Sziget, a Balaton Sound és a VOLT Fesztiválon már sikeresen bejáratott, online közvetítéseken is lehet követni.
10:15  Indul a STRAND - Nagyon Zene Fesztivál [1 napja]
  Augusztus 20-án déltől újra fesztiválozókkal telik meg Zamárdi szabadstrandja és a Balaton partja. A Nagyon Balaton sorozat keretében másodszor indul el a STRAND - Nagyon Zene Fesztivál, amelyen többek között John Newman, a Parov Stelar Band, a Papa Roach és a Knife Party is színpadra lép és itt ünnepli 25. születésnapját a Tankcsapda. A STRAND Fesztiválon épül fel a Balaton legmagasabb tornya: a Széchenyi 2020 Élményparkból 30 méter magasról egy 200 méteres kötélpályán csúszhatnak végig a vállalkozó kedvűek. A STRAND Fesztiválra 4 nap alatt 60.000 vendéget vár és minden estére tűzijátékot is ígér a szervező VOLT Produkció. A Petőfi Rádió 4 napon át a helyszínről közvetíti adását.

2014. augusztus 20, szerda

01:09  Vigyázz! Kész! Bor! [2 napja]
  Szeptember 10-14. között színes programokkal, borokkal és koncertekkel vár minden érdeklődőt a 23. Budavári Borfesztivál. Díszvendég: Olaszország. A színpadon fellép többek közt az Irie Maffia, Rúzsa Magdi, a Ghymes Együttes, a Csík Zenekar, a Fool Moon és a Benkó Dixieland Band.

2014. augusztus 19, kedd

19:15  Parasztvakítás felsőfokon - Calvin Harris a Szigeten [2 napja]
  A Sziget vasárnapi napja nem arról volt nevezetes, hogy az lesz az utolsó, hanem hogy a záró estén Calvin Harris játszik. Ez nagyjából annyira különleges, mintha azt mondanák holnap paprikás krumpli lesz ebédre és pontosan ennyire villanyozott fel a tudat. Azért a lézershow miatt nyilván megnéztem. Haha.
18:15  Mashup-ot készített az InFusion Trio [2 napja]
  Újabb feldolgozással jelentkezett a klasszikus zenészekből álló looper zenekar, az InFusion Trio. Calvin Harris: Summer című dalának átértelmezése után most két slágert gyúrtak össze, melynek a beszédes "Love me lucky" címet adták.
16:15  Magyar zenekarok a Strandon [2 napja]
  A Strand Fesztivál felvonultatja a magyar zenekarok krémjét. A Feszt egyik legnagyobb erőssége, hogy elég sok hazai fellépő fog leugrani Zamárdiba, hogy szórakoztassa a nagyérdeműt.
16:15  Ian Anderson Budapesten [2 napja]
  Két évvel ezelőtti, nagy sikerű koncertje után 2014. augusztus 23-án újra ellátogat Budapestre a Jethro Tull főhőse, Ian Anderson és zenekara! A régi Jathro Tull slágereken túl, az új lemez lesz terítéken, a várhatóan nagysikerű koncerten a Kongersszusi Központban.
14:15  A folkzene nemzetközi ünnepe Szolnokon [2 napja]
  19. alkalommal nyitja meg kapuit Közép-Magyarország egyik legnagyobb etnozenei rendezvénye, az Örökség Fesztivál. A hazai és a nemzetközi népzene klasszikus és modern vonulatát is felvonultató kezdeményezés keretén belül öt napon át lesz látható és hallható a folkzene krémje a szolnoki Tiszaligetben augusztus 19-én megnyíló fesztiválon.
13:15  A Strand Fesztivál kihagyhatatlan! [2 napja]
  2014-ben második alkalommal szervezik meg a Strand Fesztivált. Habár tavaly a fesztivál után nem voltam abban biztos, hogy idén augusztusban is Zamárdiban lesz a helyem, de már tudom, hogy ez lesz a legjobb program augusztus végére.

2014. augusztus 18, hétfő

18:15  Bin Jip a Margitszigeti Víztoronynál - Nyerj belépőt! [3 napja]
  A Bin Jip Harcsa Veronika talán egyik legkülönlegesebb formációja, melyben Kaltenecker Zsolttal (zongora), Gyémánt Bálinttal (gitár) és Andrew J-vel (scratch, ritmus, hangminták) karöltve egy különleges, táncolós-elszállós-elektronikus világba léptetik be a hallgatóságot. Ha mi sem szeretnénk kimaradni ebből a különleges varázslatot ígérő produkcióból, mindenképpen ott a helyünk 2014. augusztus 30-án, a Margitszigeti Víztorony szezonzáró Jazzy Tower-koncertjén.
14:15  A nőé a főszerep a Palotanegyed Fesztiválon [3 napja]
  Augusztus 22-24-i hétvégén "A Nő" körül forog a Palotanegyed Fesztivál. Világzenei koncertek, kiállítások és kézműves vásár várja a szebbik nem képviselőit és kísérőiket a belváros szívébe megrendezett ingyenes rendezvényre. A Múzeumkertben többek között Szalóki Ági, a Kerekes Band, Szirtes Edina "Mókus" és a MoNaMo, a Nikola Parov Qartet és Herczku Ágnes és a Besh o droM adnak koncertet; a Muzikum Klubban pedig Sebestyén Mártát hallhatjuk. A Szabó Ervin téren rendezett vásáron kézműves édességek, illatszerek és ékszerek szigete várja a hölgyeket.
14:15  Hogyan csesszünk el egy bulit? - avagy Jagwar Ma a Szigeten [3 napja]
  A szombati nap több ígéretes bulit is tartogatott, néhányat ráadásul épp egy időben. Ezek közül én mindenképp az ausztrál Jagwar Ma fellépését akartam megnézni. Épp egy kis pszichedelikus elektronikára volt szükségem így a Sziget vége felé.
12:15  Sziget 2014: A fordulat éve [3 napja]
  Eddigi történetének legtöbb látogatóját számlálta idén a Sziget: 415 ezren voltak kíváncsiak a látványvilágában teljesen megújult Fesztiválköztársaságra. Nemcsak a bérletek fogytak el előre, de napi látogatócsúcsot is hozott az idei fesztivál: csütörtökön 85 ezres teltház volt.

2014. augusztus 17, vasárnap

18:15  Ének az esőben - Mary Popkids a Szigeten [4 napja]
  Számomra még kora délután, de van akinek "reggel" volt úgy 14:30, talán pár perccel később. Mi ekkor egyik barátnőm kíséretében állunk a még üres Nagyszínpad előtt azon veszekedve, hogy most menjünk körülnézni, vagy (mivel én megszállottan ragaszkodtam ahhoz, hogy elöl legyünk) itt maradjunk a koncert kezdetéig.

2014. augusztus 16, szombat

16:15  Repeta Macklemore-tól [5 napja]
  Úgy tudom, teltházas volt csütörtökön a Sziget. Így már értem, miért nem jutottam soha közelebb a Nagyszínpad fellépőihez - a Macklemore-ra már pláne kiért mindenki, még a munkából, túlórából befutottak is. Pedig megnéztem volna kicsit közelebbről a zenészt, fotók alapján legalábbis jól néz ki. Mindegy, egész jó volt hallgatni. A véleményem mondjuk nem változott, az a két száma jó, és ennyi. Ja és megtudtam, hogy kicsit túl beszédes a rapper, nemcsak a dalszövegei során.
15:15  Lily Allen tényleg gebe! [5 napja]
  Múltkor tudtuk meg, hogyan is fogyott le Lily Allen olyan vékonyra. Úgy, hogy szétturnézza magát és sokat táncol. Megnéztük, mi is a helyzet valójában. Tömör összefoglalónk: tényleg vékony, de látszik, hogy nem az egészségtudatos életmód következtében. Annyit most nem táncolt, sőt, inkább csak mászkált a színpadon. De akkora magassarkúban nem csoda. De jól néz ki, jó hangja van és jó koncertet csinál.
13:15  Körbebástyázták a Bastille-t! [5 napja]
  Megírom én szívesen, milyen volt a Bastille, csak igazából nem tudom. Annyira sokan voltak, hogy oda se fértem. A tömeg méretéből és aktívságából - is, saját csekély tapasztalatom mellett - arra engedek következtetni, hogy nagyon jó volt a Bastille. Azért persze hallottam-láttam belőle valamicskét. Íme!
12:15  Egy nehéz nap éjszakája - Sziget szerda [5 napja]
  Még mindig a Sziget szerdai napjánál tartva, az este nem sok jót sejtetett. Mivel Skrillex nulla érzelmi reakciót váltott ki, kollegáimmal maradtunk a biztosnál és elmentünk Vad Fruttikra. Most jön az, hogy: neeeee. Pedig de. És nem bántuk meg.

2014. augusztus 15, péntek

21:15  Spanyol horror német módra a Szigeten [6 napja]
  Még most így a Sziget szerdai napja után is azon tűnődöm, vajon mi változott meg a fesztiválon?! Vagy lehet inkább pontosítanom kéne: mi változott meg bennem, ami miatt kicsit gagyinak érzem a fesztivált? Nyilván nem a koncertekről beszélek, mert akadt jó belőle, hanem a hangulata lett az egésznek más. Úr Isten, Öregszem! A nap, amikor az Imagine Dragons-t akartam megnézni és nem láttam. Tipikus.
20:15  Sziget: Ahogyan én láttam [6 napja]
  Idén, huszonkettedik alkalommal került megrendezésre a Sziget Fesztivál, ahol ismét számtalan külföldi és hazai előadó illetve zenekar kápráztatta el a bulizni vágyókat. A hét közepén, szerdán olyan zenészeket láthatott a közönség, mint például a Placebo, az Imagine Dragons vagy a Skrillex.
19:15  Hollywoodi sztár David Guetta új klipjében [6 napja]
  David Guetta visszatért a "Lovers On The Sun" rég várt klipjével. A dalon Avicii, Giorgio Tiunfort & Fred Rister is dolgozott, melynek köszönhetően már tetemes mennyiségű 1. helyet zsebelt be a kislemez az iTunes-on szerte a világon, miközben sorra veszi át az irányítást a nemzetközi rádiós chartokon is.
18:15  Hányszor lehet elsütni a Placebo hatást? [6 napja]
  A Sziget szerdai napján zeneileg kavarogtunk a Hajógyárin. Megnéztük a Big Pink, a Placebo, Skrillex, a Vad Fruttik és a Clean Bandit koncertjét is (többé-kevésbé végig). És az összes koncertről elégedetten mehettünk tovább, mert a Sziget első napja sok jó fellépést tartogatott.
17:15  Mielőtt meghaltam a Szigeten [6 napja]
  A Sziget első napján nem hagyhattuk ki a Civil Szigeten, a Before I die-t és a zászlóeregetést. Persze koncerten is jártunk, a délutánt az Elefánt dobta fel. Lazulós, kellemes napunk volt az oltári hőségben.
15:15  Egy tökéletes koncert - Jake Bugg a Szigeten [6 napja]
  Nagyon-nagyon vártam Jake Bugg fellépést a Sziget Nagyszínpadon, de épp emiatt a fokozott várakozás miatt féltem is, mi lesz, ha nem lesz jó hangulat, nem fog jól szólni a buli, Jake nem lesz formában és csalódnom kell. Szerencsére erről szó sem volt!

2014. augusztus 14, csütörtök

17:15  Sziget - A nap, amire emlékezni fogok - 0.nap [7 napja]
  Gyors bejelentkezés után este hat óra körül megérkezve rögtön megtaláltam azt a zenekart, amire jó éve várok már, ez pedig az ADTR, vagyis A Day To Remember.
15:15  Mi baja van Kiwanukának a Szigettel? [7 napja]
  Ismét elmaradt a Michel Kiwanuka koncert a Szigeten. Tavaly egészségügyi problémákra hivatkozva mondta le fellépésének hajnalán, pontosan úgy ahogy a ma is. Vajon mi baja van a Szigettel?

2014. augusztus 13, szerda

21:15  Ezt hallgatja! Big Daddy L (Ganxsta Zolee és a Kartel) Top5 [1 hete]
  Ezen a héten a Ganxsta Zolee és a Kartel alapítótagja, Big Daddy L mutatja meg nekünk öt kedvenc dalát. Big Daddy L - polgári nevén Kalmár László - a jövőre huszadik születésnapját ünneplő Ganxsta Zolee és a Kartel alapítótagjaként bukkant fel a hazai zenei élet porondján. A gazdagon tetovált rapper időközben gitározni is megtanult, a zenei ízlésének metszete pedig tartogathat meglepetéseket! A zenekar augusztus 16-án Komáromban, 22-én pedig a nyirádi Vörös Katlan fesztiválon lesz látható, és ami igazán érdekes: holnap, vagyis 14-én a Szigeten lépnek fel a Ganxsta Jazz formációban: a népszerű Kartel-dalokat adják elő szvingesített-jazzesített változatban.
20:15  Sziget - 0. nap - Végre megnyitott az A38 sátor! [1 hete]
  Ezzel együtt fő bázisommá is vált a mai napra, hiszen egymaga vonultatott fel annyi érdekességet, mint az összes többi színpad együttesen (legalábbis számomra). Nézzük hát meg részletesebben, hogy miért is olvadozom ily mértékben ettől a helytől!
18:15  Sziget - 0. nap - Indul a nagyüzem! [1 hete]
  Amíg tegnap sokszor azt sem tudtam, hogy mit csináljak, annyira nem voltak számomra érdekes programok a Szigeten, úgy ma már inkább a szelekcióval kellett foglalkoznom. A nulladik nappal végre sok olyan hely is megnyitott, amely tegnap, nagy sajnálatomra, még zárva volt. Például az A38 sátor!
17:15  Lily Rose Beatrice Cooper a Szigeten [1 hete]
  Lily Allen, azaz házassága után Lily Rose Beatrice Cooper idén nyáron a Szigeten lép fel. Csütörtökön (augusztus 14.) a Nagyszínpad vendége lesz 19:30-tól. Bárhogy is álljatok a szabad szájú énekesnőhöz, nem szabad kihagyni a másfél órás koncertjét!

2014. augusztus 12, kedd

18:15  Nice Verdes a MÜSZIben [1 hete]
  Igazi világvándor zenekar koncertjét élvezheti végig, akik 2014. augusztus 31-én vasárnap este a MÜSZIbe látogat, hiszen a vancouveri Nice Verdes lép fel. Különleges duó (Sally és Jesse), különleges történettel és életúttal...
13:15  Sziget - mínusz 1. nap - Erős kezdés [1 hete]
  Este hat órára rúgott már, amikor végre találtam a kis fesztiválútlevelemben (amely egyébként nagyon hangulatos, kérjetek a bejáratnál, ez a programfüzet) olyan előadót, amelynek koncertjére már kissé felpezsdült a vérem. Aztán, ha egy üzlet beindul jelleggel, este tizenegyig nem is nagyon volt megállás.
12:15  Sziget - mínusz 1 - Check in! [1 hete]
  Megnyitotta kapuit a 2014-es év egyik legnagyobb hazai fesztiválja, a Sziget Köztársaság! Mostantól egy hétig mindenki olyan szabad lehet, mint a madár, részegedhet nyakló nélkül és tombolhat a kedvenceire, amennyiben sikerül választani a tengernyi program közül. De ehhez először is be kell jutni az Óbudai Szigetre...

2014. augusztus 11, hétfő

14:15  Ismerjétek meg a The Stickfigures-t! [1 hete]
  A jelenlegi formában 2013 őszétől működő budapesti The Stickfigures zenekar gyökerei 2011-re vezethetőek vissza, mikor az USA-ban letelepedő szülők sarja, a seattle-i Tom Boros hazalátogatott, majd egyszerűen itt ragadt.
12:15  Külföldi sztárok a Strandon! [1 hete]
  Keressük meg a közös pontot Dub FX-ben és a Parov Stelar Band-ben! Mert könnyen találhatunk párhuzamot a két előadó között azon felül is, hogy gyakran megfordulnak Magyarországon. Például azt, hogy mindketten a Strand Fesztiválon fognak zenélni augusztus 20-23. között.
10:15  Sziget Fesztiválköztársaság: hét nap Csodaországban [1 hete]
  Látványvilágában színesebb, szolgáltatásaiban szerteágazóbb, infrastruktúrájában bővült és várhatóan rekordszámokat produkáló Sziget várja idén a közönségét. Indulás augusztus 11-én, vagyis ma! A tovább után számos információt olvashattok a fesztivál felkészültségéről, szolgáltatásairól.

További cikkek az archívumban >>>

Kezdőlap | Vissza | Oldal tetejére

Hírfigyelő - újdonság!
Kulcsszavak szerkesztése - egy kifejezés egy sorba kerüljön

Újdonság - Szemeid előtt, ami a legjobban érdekel

részletek >>>

Miért ez a kedvencem...

Egyszerűen beállítom a hírfigyelőt és egyetlen számomra fontos hírről sem maradok le

Szélesi Zoltán
Vác

Egyetlen kattintással változtathatom a betű méretet.

Csongrádi Felícia
Tatabánya

Sok pénztárca kímélő ötletet kapok rendszeresen.

Szabóné Feleki Mária
Agárd

Még a bevásárlás is olcsóbb mióta használom az akció keresőt.